Tredje

Herre gud, tredje inlägget på en dag, bloggen är i sitt esse! Vad gör man inte för att slippa plugga en dag som denna? 
 
En sak man förtränger efter att det inte hänt på länge är hur det känns att klämma fingret, men innan klämde jag mig i toalettdörren och jag säger er. FY BÖVELEN VAD ONT DET GJORDE. 
 
Innan satt jag också och lyssnade på hon där "Call me mabey" tjejen på spotify, en duett med justin bieber. Insåg dock efter andra lyssningen att det syntes på facebook. då blev det pinsamt.
 
Och älgben har en ny medlem! Där ser man 
 
ja. det var allt jag hade att säga. adjö 
 

kommentarer.
Postat av: Päämaa

hahahaha åh du är nästan värre än mig ibland (ja nästan och ibland)

2012-09-17 @ 21:20:52
Postat av: Anonym

Förresten! Stackars fingret!! Det gör så fruktansvärt ont! (gör det typ en gång i veckan haha)

2012-09-17 @ 21:22:59
Postat av: jag för tredje gången

oj glömde skriva namn! Det var jag!

2012-09-17 @ 21:23:25
Postat av: Anonym

Päämaa alltså

2012-09-17 @ 21:23:38
Postat av: LISA PÄÄMAA

Fan. Det är jag som skrivit alla 4 kommentarer ovan (detta är den femte). Nu kom jag ihåg allt! Bra hejdå
(förresten, stort Ä är typ det fulaste som finns...)

2012-09-17 @ 21:25:22
URL: http://majself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0