Facebook. aftonbladet. fotbollskanalen. blogg. blogg och blogg.

- Får det lov att vara ett blogginlägg? 
- Ja, tack. 
 
HOLA AMIGOS. 
 
Nu sitter jag här framför tvn, i mina svart shorts och min blå midnattsloppet-tröja, visst njuter man såna här lyckliga kväller då det är champions league?  Men tro inte nu att jag har klätt på mig sportkläderna bara för att det är fotboll på tv, så ambitiös är inte ens jag. nejnej. Kläderna har jag på mig för jag har nyss varit på min första badminton träning tillsammans med Julia Nilsson! Weiia! Det var spännande att se om de gamla pingas och tennis färdighterna hjälpte i badminton, inget jag märkte av dock.. Jaja. 
 
Nu ska jag se klart matchen på tv. Adjö! 

kommentarer.
Postat av: Julia

Skitnajs vart det! Du är en sann kämpe!

2012-09-18 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0