Eftersom jag har lovat ett inlägg.

Hej vänner. Den här fina inlägget tänkte jag tillgänga min käre vän Gustav Jideon Nilsson Mäki som för exakt sju dagar fyllde det där vi alla väntar på. Jag pratar om inget mindre än 18 år. Egentligen kan jag skriva vad jag vill om honom eftersom han inte läser bloggen MEN icke! Ett inlägg på bloggen ska han vara tacksam över, det är inte alla som får! I alla fall, vad var jag? Nu är du en stor pojk hur som helst, grattis igen och jag hoppas du uppskattar presenten vi gav dig. (Och den där lampan som man lyser med). Och hälsa så fint dina föräldrar att maten du bjöd på uppskattades enormt, det var en trevlig kväll! 
 
Sexy 

kommentarer.
Postat av: alex

HAHAHAA

2012-09-18 @ 18:38:54
Postat av: Emmy

han stavar Gideon....

2012-10-03 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0