Jede Lynx

Drömmer mig bort till morgonar med en Jede Lynx vid min säng. Vakna till genom att trycka på en knapp medan kaffelukten förgyller min själ. 
 
Under kvällens evenemang fick vi sitta i peronalrummet och njuta av tanken av att få god mat, (men till sin besvikelse pytt i panna), för att sedan smeka en av de två vackra kaffemaskinerna som stod i köket. Så många funktioner, så många knappar med ändå så enkelt. Åh tänk om man hade en kaffemaskin på rummet. Då hade jag förevigt varit lycklig. 

kommentarer.
Postat av: alex

du dricker inte ens kaffe på morgonen?

2012-11-30 @ 14:54:07
Postat av: axxxe

Om jag har en sån så kommer jag göra deT!

2012-12-01 @ 10:38:42
Postat av: alex

tss, det tror jag vad jag vill om

2012-12-01 @ 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0