tyska

tycker jag ack så illa om. jag ser fram emot inlämningen av slutprojektet imorgon, då är det över!

Idag gick Alexander hem tidigare från skolan, huvudvärken pinade honom till döds och han kände att lektionerna inte tilltalade honom, så han pluggar hemifrån istället. Han fick också en stark lust att sluta prata om sig själv i tredjeperson. Så, nyss satt jag på altanen och blev brun, men sen kom en geting och ville undersöka mig 'utförligt och nyanserat'. I brist på lust att bli undersökt sprang jag in skrikandes och panikandes och ligger nu i min säng och studerar tyska. Alldeles strax skall jag unna mig en paus, och i denna paus ska jag hinna med att

kissa
städa rummet
hitta mina borttappade nycklar
äta godis och något matigare
komma på några fina lovsånger vi ska sjunga på söndag
ta slut på pausen i tid så jag hinner plugga färdigt innan vår repetition med bandet!



kommentarer.
Postat av: aline

Waaah vilken fet hemsida! Riktigt snygg!

2012-05-03 @ 18:57:33
URL: http://alinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0