Svensson svensson

Jag har insett det nu. Vi i familjen Andersson är en riktig svenne familj, en stolt svenne familj! Det finns ett antal punkter som kännetecknar en riktig Svennson Svennson familj.
  • En mamma och pappa med två barn. Helst en tjej och en kille. Check.
  • Blont hår. check.
  • Äger något husdjur. Vi äger en hund och en katt. Check
  • Kör volvo! Vi kör två volvos + en far som jobbar på volvo. Check.
  • Äger antingen båt, husvagn eller en stuga. Vi äger en båt och en husvagn.
  • Bor vid en mindre skog. Check.
Det finns säkert mer som kännetecknar oss svenskar, men nu kommer jag inte på mer. Tänk att jag lyckades att krysta fram ett inlägg. Det känns bra! Nu ska jag ta en dusch efter en heldag i underbar sommarvärme! Adjö!

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0