sommarprojekt

, en lista med sådana skall jag nu skriva.

Jag har i vanliga fall inte tid med saker jag verkligen vill. I annat fall har jag inte energi och behöver då tiden till att fylla på energidepåerna genom att hänga med mysigt folk, sova, äta, repa eller pussa på frida. I sommar skall jag ha tid då jag inte jobbar, och då skall jag fixa och trixa med

. ett trumset, köpa ett kasst trumset och renovera det så det låter fint.
. sängen, bygga sängen till en loftsäng. då får jag plats att hänga under sängen. 
. rummet, köpa matta. sy gardin. lära mig virka och sen virka någon fin väggbonad. 
. träna, bygga upp den annars så icke-befintliga kanske knipa en midnattsloppebiljett och springa det!
. mina musikkunskaper, skall öva sångövningar, spela gitarr och plinka på pianot. spela in. bo i hollywood.
. och mycket mer.

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0