oj vad jag skriver tråkiga saker

Idag har jag varit på min första dansuppvisning någonsin. ojojoj vad duktiga klasskamrater jag har, jag blir så lycklig! Nu sitter jag hemma, dricker en kopp kaffe och äter ägg. Överväger om det är värt att åka till kållered för att plugga med den andra halvan av skaparen av den här bloggen. kanske, kanske inte. Förövrigt är det en kvinna som går runt och städar vårt hus (Lat, svensk familj är vad vi är!), så jag är lite obekväm av att sitta här så det blir nog så att jag glider iväg mot staden! BYEBYE

Alex: Jag blir så rörd när du kallar Kållered för 'staden'. Vad du är fin!

kommentarer.
Postat av: Axel

OJ nu råkade jag ta bort kommentaren...

2012-05-12 @ 18:34:29
Postat av: Axel

Ojojoj! påhopp! Kolla upp så du är helt säker på saker innan du trycker ned någon, för det där är inte mina personnummer och inte min mor. Sorry mate.

2012-05-12 @ 19:02:33
Postat av: Axel

Om man inte kan se kommentaren så stod det såhär: Postat av: !

Axel, sluta ring och fråga om folk vill prata snusk i telefon. Du är inte så svår att hitta när du inte döljer ditt telefonnummer, även om det är registrerat på din mamma Anna Karin Andersson.



http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=SXrdLUz8HTfyxjZA3MiVLrWhdjQ4Ohml0Kk-4i1JMyk



Ditt lilla lilla äckel!

2012-05-12 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0