känslor är till för att kännas

är ett fint och bra ordspråk.

In this very moment har jag precis börjat första lektionen på veckans FREDAG och jag taggar, nog, helgen!
(vad vet jag ty detta må med stor sannolikhet vara ett tidsinställt inlägg (om jag inte blivit sinnessjuk / klonad och uppdaterar bloggen utan min vetskap. vems vetskap är min om jag är klonad? hrm...))

bandet skall spela på en konfirmationsgudstjänst på söndag och det skall repas och pluggas och hängas med klassen och gosas och mysas och tedrickas och fikas och så vidare och så vidare. jag gillar helg, vådret spås dock ej till den soligare prognosen men med lite tur och med lite böner så kommer det arta sig ska ni nog se! trevlig helg kära vänner!


kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0