kaffe och te

goddagens i det fagraste av väder, jag hoppas ni inte har på er alltför mycket kläder
då blir man blöt och alldeles varm, dessutom får man bonnabränna på sin överarm.
kort sagt bör ni klä er efter utetemperaturen, ja kanske ta av er jackan redan i tamburen
ta också på er något tunnt på baktfötterna, och för hudfärgens skull också äta upp morötterna!

Goddag goddag käre läsare! jag och min familj skall ta och skaffa oss en liten kattbäbis om några veckor, nu är det bestämt. finito. vi skall införskaffa oss en liten 'helig birma'-katt, enligt mor vill vi helst ha en blåmaskad sådan. namnförslag uppskattas. namnförslagen nu är mwokozi som på swahili betyder frälsare, tembo som betyder elefant eller möjligtvis skrollan som på svenska betyder skrollan. eftersom uppfödare inte är bestämd så får ni er en bild på en liknande kisse den vi ska köpa. bedårande.

shiiit. han är stoor

kommentarer.
Postat av: Anonym

åh, nu kan vi äntligen bli kattkompisar <333333333

skrållan.

2012-05-23 @ 20:31:05
Postat av: Anonym

det var jag som skrev alltså ehe

2012-05-23 @ 20:31:39
Postat av: Anonym

julia då

2012-05-23 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0