hum

Jag fick en väldigt intressant kommentar igårkväll på förra inlägget. Kommentaren löd:

Postat av: !
Axel, sluta ring och fråga om folk vill prata snusk i telefon. Du är inte så svår att hitta när du inte döljer ditt telefonnummer, även om det är registrerat på din mamma Anna Karin Andersson.

http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=SXrdLUz8HTfyxjZA3MiVLrWhdjQ4Ohml0Kk-4i1JMyk

Ditt lilla lilla äckel!

Haha, jag blev helt ställd när jag läste det! Till dig som nu skrev detta så kan jag hälsa att jag inte brukar ringa och prata snusk i telefon, min mamma heter inte Anna Karin och du har fått fram fel axel andersson! (helt fel personnummer). Så jag är ledsen, men du får leta vidare efter din Axel Andersson! 

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0