google

google må vara min bästa vän, utan google hade jag inte vetat ett skvatt alls. om man googlar 'how to google' får man upp en himla bra sida som lär en hur man googlar effektivt, vår käre sökmotor öveträffar sig själv. ja, jag ville bara slå ett slag för google och kyssa honom godnatt en tidig sommarafton som denna. godnatt ni andra också!

förövrigt har frida skrivit en vacker låt till google i sin tacksamhet, om ni mailar mig era verk med samma kärlek till vår sökmotor kan jag publicera dessa också! ([email protected]))


Frida Wallander Leyonberg - Google (melodi: då kom hajarna HajarnA HAJARNA)
en google sajt - do do dododododo
och en sök knapp - do do dododododo
han är min vän - do do dododododo
han lär mig allt - do do dododododo
jag gillar google GooglE GOOGLE

återigen, godnatt!

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0