En morgonstund

Hola mi amigos!

Medan mina kära klasskompisar sitter i skolan och gör nationella i Spanska sitter jag hemma, ute i solen och mår underbart! Beslutet som jag gjorde i vintras om att hoppa av spanskan var verkligen värt. Jag hade mer eller mindre dött på natoionella.
´
Idag börjar jag halv ett och slutar vid kvart i 2. Helt okej! åh sovmorgon är så fett värt, idag har jag hunnit med en springrunda, en bastant frukost, ett blogginlägg (!) och jag ska också rigga ned mina trummor. Jag tror allt att jag har gått på sommarlov i förtid. Inget kvar i skolan, de flesta betygen är satte, förutom matten då som fortfarande är ett mysterium efter det fruktansvärda nationella provet. Men annars är jag nöjd! Ikväll är det spelning i överås, och för er som inte kollat in jideon.se! GÖR DET NU! Nu ska jag göra något av det värsta som finns, rigga ned trummor. snyft. Adjö vänner. pusshejsvejs

kommentarer.
Postat av: Päämis

Jaaaa ikväll smäller det! Kommer bli awesome kompis! Vi är redo att heja! (jag gav dig ju bevis med blogginlägget?)

2012-05-25 @ 10:50:44
URL: http://majself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0