Sjövik!

hej och hå i gardinen den blå! Alex sitter barnvakt en afton som denna i en villa i Sjövik (som förövrigt kryllar av majs och diverse bondgårdsdjur)!

Objektet som vaktas
Fullständigt namn: Olivia Sanvincenti Leyonberg
Ålder: 5 bast
Gillar: Innedagar på dagis, Nickelodeon och färgglada godisnappar
Ogillar: Skumgodis och champinjoner
Favorit i Melodifestivalen 2012: Sean Banan, "för han brukar skaka rumpa!"
När Nickelodeon nu är på TV och mina läxor är förhållandevis färdiga så får jag tid att göra saker jag annars inte har tid för. Jag sitter nu och slipar på ett CV med hjälp av min käre far Magnus via mailen. Förövrigt fyllde han 45 igår, far fick en muffinsmaskin i födelsedagspresent av mig och min numera ganska tanzaniske syster vilket resulterade i citronmuffins till frukost denna lördag. Jag gillar helg!

kommentarer.
Postat av: Axel

svara på sms!

2012-03-10 @ 19:03:07
Postat av: julia

svara på axels sms!

2012-03-10 @ 22:05:34
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0