Mycket härlig torsdag!

Jag änskade såååå mycket att jag skulle kunna ta lite bilder och lägga upp, men problemet är att jag inte har någon kamera och för er som tänker "använd din mobil" så kan jag häsla att jag har en nokia, också kallad tegelsten.

Idag har jag varit i skolan från 8 till 8, true shit. För det första så är torsdagen min längsta dag, från åtta till fyra, sedan är det så att vi ska sjunga kör till inga minde än Augustifamiljen (de som spelar till håkan bl.a.). Så kören började halv fem och slutade vid sex, till min glädje så lät det faktiskt riktigt bra idag! Sedan stannade några i klassen och kollade på den sötaste av teatrar som våra klasskamrater framförde, pelle svanslös! Den var sjukt bra! Jag blev lite rörd faktiskt för den var så fin... sshhy. Så jag var helt enkelt inte hemma förrän klockan 8!
¨
Nu ska jag lyssna på lite musik och bara njuta lite! Imorgon blir det hungerspelen på bio med klassen och parallel klassen! tagga!
Godnatt everybody, hejhej.
.
(Simon Ljungman är han som leder kören, längst åt höger)

kommentarer.
Postat av: Frida!

sv; ja jag vet! jag får börja uppdatera bra igen!

2012-03-22 @ 22:24:05
URL: http://friiwa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0