Mitt liv osv.

Idag är en stor dag för mig men en vanlig dag för mänskligheten. Jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat planera mitt liv. Jag har insett att det inte går längra att planera en vecka framåt och tacka ja till allt veckan efter, det går bara inte. Stressen som uppstår när man inser att nästa vecka är en ny vecka och man har helt glömt av vad man är uppbokad på. Men nu har jag rotat fram min gamla gymnasiealmenacka som jag fick när skolan började. Varje vecka är nu struktuerad och planerad och det känns faktiskt jävligt gött om man får säga så!

Under kvällen nu så är det klasskonsert, på låtlistan står genren visor i fokus. Så om någon har vägarna förbi Hulebäckgymnasiet vid klockan 7 så slå en signal!

kommentarer.
Postat av: julia

lycka till några jordsnurr!

2012-03-07 @ 19:58:20
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0