glada saker.

grejer som gör mig glad.

1. i mitt hem finns det i skrivande stund kalaspuffar, dessa godbitar är resterna ifrån lördagens gottis till kvällen. de räcker till och med till frukost till imorgon. kanske.
2. jag har duschat kvällsdusch, vilket innebär att jag ger mig själv tumme upp för nakensovande. 
3. smaklökarna mina börjar tycka om honung som jag måste få i mig för att bli frisk, efter alla dessa liter av honungsvatten/honungste så börjar de äntligen finna sig.
4. jag har nästan koll på läxor och prov som komma skall, denna influensa har våldtagit min almenacka som på senaste tills idag varit nästintill tom.
5. tyska 4 är en kurs på endast ett år + inga nationella i tyska, meritpoängen är enda anledningen till detta fasansfulla påhitt. 
6. jag har nästan övertygat Axel om att bygga en trädkoja med mig i sommar, med betoning på nästan.
7. jag får sova nästintill nio timmar inatt, lång natt bäddar för en stressig morgon och en bra dag. 

julia nilsson har tagit bilden.
julia är duktig fotograf.

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0