ett spanskt ja plus pokemon minus poke och sen en ek i pluralis

(rubriken ovanför skulle jag anse stå för 'simon och ekarna', bara en gissning)
jag läste igår afton äntligen ut Simon och Ekarna, som skulle lästs ut förra onsdagen om min käre svenskalärare hade fått bestämma. Imorgon skall jag lämna in en skrivuppgift på denna, plus en seriestripp på tre rutor som skall sammanfatta hela boken. jag önskar att jag hade haft tid, energi och motivation till att läsa massor av böcker, ibland kan det vara rätt rofyllt att plantera baken i soffan och borra ner huvudet mellan sidorna. 

idag hade vi friluftsdag. jag hade valt "hälsospåret", vilket innebar massage och yoga, vilket innebär att jag nu är smidig som en ål, vilket innebär att jag inte längre kan knäcka min nacke, vilket innebär att mitt livs krydda nu har tagits ifrån mig, och nu måste jag hitta någonting lika skönt. friluftsdagar förstör livet.  men först; en kissepaus!

kommentarer.
Postat av: Cissi

Alexander!! Så väldigt passande att du läst just denna bok! Vi resonerar lite om den någon gång tycker jag, för jag måste skriva en recension om skiten, och jag läste på ett ganska disträt sätt, så jag vet knappt vad den handlar om..!

TEAMWORK! (Y)

2012-03-11 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0