ballerinakex

jag avnjuter nu, som rubriken kan antyda, ballerinakex och grönt te såhär på kvällskvisten. helt magiskt gott.
imorgon tio och trettio smäller det, för då är det matteprov. jag skall bara spika sista avsnittet och sen är jag redo för att nattas av mig själv. ibland önskar jag att jag hade en dubbelsäng och att jag hade ett schema för alla vänner som skulle sova över. hade varit mysigt. sova ensam kan kännas torftigt, men jag har äran denna helgen sova två av två nätter med min bättre hälft Frida. 

pyjamas
(till vänster ser ni ett fridaben täckt av en röd pyjamas, till höger ett alexanderben täckt av en blå. inte könsstereotypt. no no.)

nu blir det slutspurtsplugg. god natt små kamrater och tack för idag. nattinatten.

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0