Axel vid tangentbordet

Hejhejhej! Något som jag tänkte skulle bli positivt när jag skaffade blogg med alex var att man inte skulle behöva göra lika mycket inlägg. Men jag har insett att alex också tänker så... för vi är mycket dåliga på att uppdatrera! Så nu ska det bli förendring! Idag satte jag klockan på 9, åt frukost, packade skolväskan med plugg och åkte till mölnlycke. Man skullle kunna tro att jag trodde det var skola men nej. Utan jag satte mig i biblioteket och pluggade med Gustav! Nu är jag hemma och ska städa huset fast jag fick precis massa insperation till att skriva musik så städningen får vänta! Ha en bra lördag kära vänner, fånga dagen. hejhej

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0