Axel is in THA house!

Hellu friends! Vad är det för underbart väder jag ser utanför fönstret i mitt kära landvetter? Vilken härlig sol vi har fått in över vårt avlånga land! Igår var jag ledig, så jag fick spendera hela dagen med att bara njuta! Jag tog årets första springturen i vår solen, det gick lite segt men vad förväntar man sig efter ett vinter uppehåll? Vi (jideon) spelade lite musik med en barnkör med namnet singo på kvällen. Sedan sov jag hos alexman och vi bakade muffins i hans nya muffin maskin och under tiden kickade jag some asses i kortspel, Bam! Nu ska jag plugga historia till provet imorgon, annars lugn vecka. En lektion idag och ledig på torsdag, gött! ha det bra kära underbaringar. hejhe


kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0