Tredje arbetsdagen

Onsdagen är avklarad, familjen Andersson är samlad vid Tvn, utan alexander denna dag som har åkt ivåg till sjövik för natten. På tvn är det Lejonkungen som gäller, ut ur surround systemet ryter simba så gåshuden ställer sig på alla hår på kroppen. Oj som vi taggar, för det första stoppet på vår USA är NewYork. Andra dagen, (vet ej tid och plats) ska vi gå på The Lion King musical. Så ja, vi börjar faktiskt tagga här hemma nu. Packlistan är skriven, resväskan är inte fylld, men det kommer! 
 
Nu är mitt lov planerat, det lov jag snart får. Nästan varje dag tills det är en vecka kvar på lovet. USA, kulturfestival och wayoutwest, sedan snipp snapp slut. galet. Jag tänkte skriva ett väldigt långt och roligt inlägg men jag är för trött. Förhoppningsvis kommer det lite bilder någon dag. Nu säger jag god natt. puss

kommentarer.
Postat av: aline

Du skulle bara veta hur sjukligt avundsjuk jag är på dig för USA, New York, musikalen ja hela grejen. Notera avundsjuk inte svartsjuk, du är också värd denna resa! :))))))))))

2012-07-05 @ 21:31:27
URL: http://afasipoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0