magknip ajajajaj

magen gör ont och har gjort ont riktigt länge nu, uppemot två månader. jag går på diverse receptfria läkemedel sedan några veckor tillbaka men nu ska det bannemej göra ont ändå. sisådär torsdag / fredag åker vi till läkaren och skall undersöka. låt oss hålla tummarna för att det inte är glutenallergi eller mjölkproteinöverkänslighet, då flippar jag.

idag väntar mys i sjövik. först skall det fixas och donas i rummet, allt ska dammsugas enligt far. och då bestämmer jag självmant att då måste det dammas, och om man ska damma hela rummet kan man lika gärna vika ihop alla kläder + sätta upp högtalarne + allmänt fix och plock. sen ska jag duscha, och i eftermiddag ska vi göra glasspinnar och kanske gå till badbryggan om vädret ter sig bättre än i kållered. puss och adjö

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0