hejhejhejhej

hej vänner. En uppdatering kan ni behöva! Nu har det gått några veckor (eller?) och vi har kommit fram till den vackra, soliga, fabulösa, underbara, härliga.. men inte särkilt varma delen av Usa, jag pratar mer eller mindre om Californien! Vi har än så länge fått njuta av den vackra staden san diego till sitt fullo! Vi har badat på stränderna, tittat på de mäktiga showerna på Sea World och bara njutit av den friska luften! Nu har vi hittar fram till den kända staden LA! och då menar jag inte Landvetter.. nejnej! Jag pratar om Los Angeles! Igår besökte vi universal studios som var en mycket annorlunda men rolig upplevelse, och vi besökte gatorna av hollywood och den kända Walk of Fame! Idag ska vi se vad hollywood skylten har och erbjuda men först blir det ett eller två dopp i havet! Hoppas ni har det bra där hemma och njuter av solen! nu säger jag adjö! Adjö!


kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0