första arbetsdagen!

Ojojoj! Nu har jag en kvart på mig, nu gäller det att köra, köra som tusan! 
 
Vänner, veckan som kommer att erbjuda er fem helt godkännda inlägg (vågar inte lova för mycket) har börjat..! 
Idag, den fjärde veckan på sommarlovet för mig, som enbart har erbjudit jobb, jobb och mera jobb har nu bjudit på en glad överaskning. Jag vet inte om ni vet det, men denna veckan sover min käre kompanjon, livskamrat och älskare Alexander här hos mig. "Hur kommer det sig att han sover där när axel jobbar?" tänker ni nu.. Jo, det är så att han ska jobba med mig hela denna veckan! 
 
Dag nummer 1 erbjöds alex nya erfarenheter och nya intryck på jobbet. Han har städat, skrubbat och bokstavligen slickat av smutsen från de begagnade husvagnarna på firman Josefssonshusvagnar, (Glöm inte att gilla! http://www.facebook.com/josefssonshusvagnar.) Jag säger er det, denna killen har koll på vad som gäller! Nu är vi i alla fall väldigt trötta efter en lång dag, men som tur är gick betytdligt mycket snabbare än de senaste tre veckorna. Exakt såhär trötta var vi när bilden togs:



nu är det bannemej bråttom, en minut kvar. godnatt!

kommentarer.
Postat av: Päämis

Du är så söt kompis! Ligger och läser din blogg vid poolen och dricker cola. Mina tre favoritsaker!
Saknar dig, kör järnet sista jobbveckan nu! Kineskram

2012-07-03 @ 05:19:48
URL: http://majself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0