ensam kvar

hej.

idag kom jag hem ifrån ett fullspäckat och maxat hönö. vi har sovit i tält på tomten, vi har cyklat ön runt, badat, solat, ätit god mat, sjungit lovsång till apabra lovsångsband, lyssnat på predikningar utöver det vanliga, haft melontävling i vems melon som rullade ned för backen först och jag vann förstapris.

vi har köpt mat på hemköp och på ica, men mest på ica för att det kändes närmare. fast det var dyrare. vi har vänt på dygnet, fikat på nimbus och fikat på betel, gosat med katten min och hälsat på i en trädgård för att de hade fått en så ursinnigt gullig hundvalp. vi har spelat gitarr, vi har lagat vegetarisk soppa på superdyr buljong och ätit hemmalagade köttbullar. och massa, massa, massa mer.

axel, också kallad min 'bloggkompanjon och älskare', befinner sig för tillfället i USA som bilderna i inlägget nedan påpekar. jag tänker att den fjärde då de kommer hem skall vi ha lite 'välkommen hem min förlorade son + familj'-party. men det är hemligt. hehe. i vilket fall som helst så hoppas jag att de ringer snart för jag har ringt sju gånger det senaste dygnet och det svarar ingen i andra ändan. nåväl, jag klarar mig.

nu käre blogg skal det sovas. jag önskar er allt gott i världen!


kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0