dagar som dessa

hemkommen från läger nummer två sen axel åkt. haft turen att träffa två stockholmska flickor, mina göteborgska olivia och frida, syster med vän och hur många barn som helst plus mammor och andra ledare. fantastiskt läger.

jag är brun som en oskrubbad potatis, luktar nu som en blomsteräng något överbevattnad med after shave och sommarkänslorna är så inne i kroppen att allt är toppensnoppen.

axel och övriga besökare av anderssonsk härkomst: jag plus min fagra mö kommer och hälsar på er på söndag när ni kommit hem. adjö.
här är en stilig romantiker som ger sin flickvän en röd ros efter en jobbig arbetsdag. efter det blev det romantisk chokladfika, efter det romantisk biograf och sedan en romantisk promenad genom vår vackra stad. 

kommentarer.
Postat av: Axelex

Rosor och kavaj, ojoojoj, det år min pojk det!

2012-07-28 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0