Andra arbetsdagen.

 
Klockan står på 19.25, SKÖNT. 
Kepsen, mysbyxorna och [lö:da] tröjan är på, FRESH. 
Magen är mättad och köket är rent, FÄRDIG. 
Alex sjunger psalmer från nedervåningen, GÖTT. 
 
Jag vet inte vad ni säger, men jag vet i alla fall vad det betyder, jag är i ett helt perfekt skick för att skriva ett dagsinlägg nu! 
 
Tisdagen den 3/7, sommardagen om jag får lov att säga så. För det har det varit idag, sommar. Solen har tittat fram hela dagen, och på vårt jobb innerbär det en sak, UTEAKTIVITETER. Dessa uteaktiveteter är dock inte så roliga som de låter... Man blir brun och man får muskler och så, men...  När det finns 30-40 husvagnar som ska tvättas både på insidan och utsidan så är man ganska trött efter en 8 timmars jobb dag... Då är det tur att man har en sån bra mamma som har gjort hembakade köttbulllar med färskpotatis när man kommer hem, då är livet inte så dumt ändå. Ganska bra faktiskt. Och det blir bättre, för om en vecka åker jag till Staterna i fyra veckor, den ni. Nu ska vi glida ned till Ica och köpa lite "bra att ha saker". Adjö vänner, hoppas er dag har varit till ert nöje. pusshej
 
Alex sjunger väldigt fint där nere, jag borde smyga in och spela in när han sjunger och sedan lägga upp här. hum. jag ska fundera över det. 

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0