En söndagskväll med Axel

Tjenis penis. Axel som har kontrollen över tangentbordet denna söndagskväll. Jag har verkligen ingen insperation till att skriva något. Men jag tänkte att tankarna kanske skulle börja filosofera efter att jag har skrivit ett tag. så ja, nu ska jag skriva ett tag, i hopp om att det ska bil något vettigt.
Nu ska vi se här, jag lyssnar på musik! Den svenska björnstammen faktiskt och jag måste bekänna att deras nya platta är riktigt bra! Känns som en riktig vår-skiva som har släppts i perfekt tid! åh vaad bra insåg jag nu! Jag tycker det är så bra när man har en låt eller album som man förknippar med en årstid. Nu ska jag göra en lista!

• Sommar - Håkan Hellström och DMX - where the hood at (Den som inte hört where the hood at, lyssna på den nu!)
• Höst (helst blåsigt väder) - Kent
• Vinter - Lykke li skulle jag säga! 
Vår - Laleh och nu också Den svenska björnstammen. (och såklart Håkan på denna punkt med. På alla punkter faktiskt...)

Där har ni om ni vill veta! Nej nu säger alex till mig att jag ska skriva ett helt annat inlägg... Vad han håller på! Så ni får denna som en bonus. Förövrigt. Lyssna på låten nedanför ↓. Hej svejs. snart tillbaka


http://open.spotify.com/track/4zft0F5wY7rtdbJ05leuPI
/Axel

kommentarer.
Postat av: julia

sjukt bra inlägg!

2012-02-28 @ 19:58:07
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0