Uppdatering från Axel

Hola Amigos! Tänkte dela med mig lite av mitt liv de senaste två dagrna. Som jag har sett, hört och känt så har våren äntligen kommit! Ingen mer snö, inget mer slask utan bara härlig vår sol! Äntligen är dagarna ljusa och vi slipper allt deppigt mörker. Dock så har delar av vintern stannat kvar hos familjen Anderssons, vinter sjukan. Hosta, halsont och huvudvärk är på menyn den här veckan. Så istället för att vara ute i det underbara vår vädret så ligger jag hemma i min säng, ser på film och dricker mängder av té i förhoppning om att må bättre, går sådär. Så njut av varje ögonblick i vädret, det ska jag göra när jag kommer ut ur denna cell!

kommentarer.
Postat av: Frida

krya på dig vännen!

2012-02-25 @ 16:20:08
URL: http://friiwa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0