21 Februari

Vänner idag är en stor dag på många sätt! Inte nog med att det är semladagen (en av de bästa högtiderna) så är det också några som vi ska säga grattis till denna 21 februari. För exakt 4 månader sedan blev två underbara människor tillsamanns, några av de goaste personerna jag känner, jag pratar om inga mindre än Alexander Sahlin och Frida Wallander Leyonberg. Ett stort GRATTIS till er två och jag hoppas dagen blir underbar! Som present tänkte jag visa en liten bild, en bild från dagen då jag först träffade Frida. Bilden är tagen på bussen hem, dagen då alex inte kunde sluta le! Stort grattis igen!


Vilken snyygg vän jag har! Ps. hittade en film från när du snarkar på hönö.

kommentarer.
Postat av: julia

grattis så klart!

2012-02-22 @ 09:48:14
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/
Postat av: Frida!

du är ju så mysig! tack axel! och tack julia som också kommenterat!

2012-02-22 @ 16:46:52
URL: http://friiwa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0