kristianstad nästa helg?

dagens bedrift: koka 4,5 dl mannagrynsgröt i kastrull rymmande 5 dl. inget kokade över, inget brände vid.

infinner ni er i den ljuvliga staden kristianstad nästa lördag, femtonde december, så skall ni veta att jag, Ellen och Isak spela jazz på en fin 'kreativ eftermiddag'. då får ni komma och kolla och köpa fina grejer på designmarknaden vilken vi spelar på.

annars mår jag fint. har fina lärare måste jag säga, fetfina fisken-fina lärare faktiskt. imorgon har vi engelskaredovisning av temat Shakespeare där 'The Twelfth Night' skall spelas upp med hjälp av strumpdockor. och prov i musiklära, utan strumpdockor. men jag är glad faktiskt. det är snö, och jul om 21 dagar och julavslutning om 16. 11 skoldagar. typ ingenting. 



kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0