HALLELUJA

Vänner, kamrater och vänninor. Jag vet inte om ni också har njutit extra mycket idag. Men det ska jag säga er att er käre vän Axel har gjort. Inte ens ett tandläkarbesök kunde förstöra detta glädjerus som jag har känt och känner denna afton. Det jag försöker säga till er mina damer och herrar är att det inte är en vanlig dag idag. Nejnej. Utan det jag vill komma fram till är att det Axels FAVORIT DAG PÅ ÅRET.
 
Jo ni förstår. Hösten, det är bannimej den bästa årstiden på året. En dag som idag, då solen inte är för varm och luften inte är för kall. När vinden blåser, men inte för mycket så det blir jobbigt, samtidigt som man slår sig ned med en kopp kaffe på verandan. Då förstår ni. Då njuter Axel Andersson. 
 
Hjälp jag blir ju helt till mig när jag skriver det här. Tänk att jag sitter inne nu!!! GAAH. Dags att njuta lite till innan jag drar till de koolaste kaggarna i stan. Med andra ord: Koola kaggar. 
 
ps. Om någon känner för att skejta någon dag (SKATEBOARD) så är jag feet med taggad till tusen. 
 
Åh hösten

kommentarer.
Postat av: Aline

Åh jag delar ruset till 100% hösten är favoritårstiden alla gånger!

2012-08-27 @ 17:29:29
URL: http://alinehenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0