Dagarna Efter Återkomsten

Vänner, nära och kära. IDAG ÄR DET ONSDAG - och det betder en hel del saker.
 
För det första, för er som på något sätt glömt av att det match på TV har fortfarande 25 minuter på sig att bli förlåtna. Även om det står 0-0 och är en ganska tråkig match så är den legendarisk! Därför uppmuntrar jag er att sätta på kanal 4 och kolla lite fotboll.
 
För det andra, så är det som sagt Onsdag. Det betyder att jag nästan varit hemma en vecka sedan vi kom hem från USA. En vecka som har varit väldigt fartfylld med mycket skojigheter! Jag har äntligen fått sova ut, sover till 12.00-13.00 varje dag, aldrig hänt förut. På dagarna har jag spöat gustav alltför många gånger i Fifa och också varit på stan och fikat. På kvällarna har jag hängt med vänner, några har jag till och med besökt på scandic eftersom de hade checkat in över natten. Åå nätterna har jag spelat musik, ägt på fifa, bastat och badat näck i sjön. Det är skönt att vara hemma! 
 
För det tredje så börjar WAYOUTWEST imorgon klockan 14.00 i slottskogen. Gubbarna minus jakob kommer sova hos mig de här tre dagarna och oj vad vi ska ha roligt, och framförallt... njuta. För väderprognosen säger sol, så vi får hoppas på svensk sommar när den är som bäst! Snart kommer Alexander min käre vän Sahlin över för att tagga WOW med mig. Hoppas det är några läsare kvar här som ska till wayoutwest, för då får vi ta och se till att säga hej och ta ett handtag under någon av de närmaste dagarna. Nej, nu säger jag adjö. amen
 
 
Tagga

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0