Proppad helg med Jideon

Ojojoj, man får vara glad att alex håller uppe bloggen när jag glömmer av, men det är ju lov trots allt! Min helg har varit helt uppbokad men varit sjukt skoj! En kort sammanfattning: I fredags var det häng med gubbarna, bastu, partaj och tjöt. I lördags var jag på ett möte ute på hönö. I Söndags var det påskmiddag med familjen sahlin med vänner. Idag Måndag har jag repat och sovit. Repet kändes riktigt bra faktiskt! Det känns som Jideon är på gång på riktigt. TVå nygamla låtar som förhoppningsvis ska spelas in snart och en ny hemsida (dock inte klar, men länk kommer). Så vänner, om ni vill höra de nya låtarna spelas live så ska komma till landvetter under valborg. Jideon kommer spela för er.

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0