Utkast gånger 2

Jag vet inte vad ni pluggar bäst någonstans, kanske på erat rum, soffan i vardagsrummet eller kanske vid köksbordet? Jag har i alla fall hittat en riktigt studievänlig plats, och det är faktiskt på toaletten. Jag ser faktiskt många fördelar med denna arbetsplats.

•  Man behöver inte gå på toaletten om blåsan ropar under pluggandets stund, så istället kan man bara låta det komma.
• Man stänger ute allt annat och får lugn och ro.
• Om man pluggar med datorn så kan man läsa aftonbladet medan man tar paus vid behov.
• Toalettstolen är inte jätte skön vilket gör att man kan göra en deal med sig själv. "Jag får lämna när jag har pluggat klart."
• Man har allt man behöver om man skulle bli instängd, vatten och toalett!
Och såklart finns det tusentals fler saker som är bra med detta! Så ja, nu sitter jag här och tar en paus från skrivandet. Men nu ska jag fortsätta med min novell som handlar om den lilla pojken Daniel från orten Kil. Jag får ge Alex lite eloge för den då han hjälpte mig med inledningen och typ halva novellen.

Och vänner kom ihåg, Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt.


http://www.youtube.com/watch?v=Bje_8Y7KUfM




kommentarer.
Postat av: Olle (nu vet du vem jag är!)

hahahaha detta gjorde lite min dag vännen! Du är ju så rolig, lycka till!

2012-04-03 @ 18:49:02
Postat av: julia

haha, måste prova!

2012-04-03 @ 20:27:12
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0