påskdagsskriveri

på valborgsmässoafton spelar Jideon i Landvetter Centrum vid Landvettersjön, vi kommer spela egenskriven och bra musik. Och ni måste komma för det kommer bli fett. för tillfället håller jag på att spela in / skriva en idé som skall presenteras för bandet imorgon, jag hoppas då att dom köper det!

I eftermiddag bär det av till Andersson för att återigen fira kristi uppståndelse med mat för flera nationer. Jag som tänkte bli hunk till sommaren, den planen gick i stöpet när efterätten serverades aftonen igår! Jag hoppas ni mår tippentoppen och att ni äter mat för fulla muggar, vem vet när man får äta igen? Glad påsk!

kommentarer.
Postat av: julia

tror din idé är bäst, kram

2012-04-08 @ 18:37:31
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0