jag är din vän och vi lär oss av varann

jag tycker inte om när man måste och när man ska göra saker. jag gillar att se det som att det kommer lösa sig självt lite mer inom en viss tid. så därför, om allt går vägen har jag till tolvslaget mellan måndag och tisdag

  1. lämnat in slutarbetet i Samhälle,
  2. lämnat in slutarbetet Estetisk Kommunikation,
  3. gjort svenska-nationella prov x 2,
  4. spelat in större delen av slutarbetet i Musikproduktion,
  5. spelat brännboll med klassen,
  6. hälsat min syster välkommen hem ifrån Tanzania,
  7. beställt Way Out West-biljetter,
  8. bestämt mig om jag vill behålla skorna (nya svarta mocka-creepers från T.U.K.),
  9. bokat tid för gjutna öronproppar,
  10. lärt mig 'I Wish' utantill till Sångexaminationen,
  11. rakat mig,
  12. lyssnat på Kents nya album,
  13. repat in lovsånger till söndagens gudstjänst,
  14. överlevt med hela psyket i behåll och dessutom
  15. repat färdigt till måndagens konsert i Landvetter.

det luktar som en vecka fylld av skrik, panik och starkt kaffe.

kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0