000 15 M

Hejsan kära vänner.
¨
I sommar ska jag och min kära familj åka till staterna i USA för 4 otroliga veckor! Den stora höjdpunkten på resan kommer vara det förväntansfulla gitarrköpet, även om det kommer att bjudas på Lejonkungen, grandcanyon, las vegas, new york m.m! Efter några dagars research har jag nog hittat en jag vill ha. Den fantastiska Martin gitarren 000 15M!
¨
Visst blir man lite kär så här på kvällskvisten?

kommentarer.
Postat av: Päämaaaaaa

Du måste blogga när du är borta så att jag vet att du lever!!! Och ska försöka att inte leka några lekar medan du är borta då det kan bli fruktansvärt dyrt för mig. (eller är det dig?)

Okej jag är trött och vet nog inte ens själv vad jag skriver. Kalla aldrig mig töntig igen nu. Puss och gonatt örjis (vet att du börjar gilla det nu). (oj va mycket paranteser det blev) (kul) (natti natti)

2012-04-11 @ 00:32:48
URL: http://majself.devote.se
Postat av: moe

FYRA VECKOR? waaah... magisk resa!

men jääääkla omagiskt att missa hönö! inte okej

2012-04-12 @ 01:22:00
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback.
RSS 2.0